Tuesday, February 15, 2011

~ Sesi Pertama Rawatan Radioterapi Ayah Tersayang ~

Assalamualaikum semua,

Ayah saya merupakan penghidap kanser paru-paru. Saya harus akui, keinginan saya untuk mencoretkan pengalaman hidup saya sedikit sebanyak dipengaruhi oleh keadaan ayah saya di kala ini. Akan saya coretkan dengan lebih mendalam kisah penyakit ayah dari mula didiagnos, yakni pada October 2010 hingga kini. Dari Putra Medical Centre ke Pusat Rawatan Islam Azzahrah, kemudian ke Hospital Kuala Lumpur dan dirujuk kes ke Institut Jantung Negara, kemudiannya ke Hospital Sentosa dan kini, kembali ke Hospital Kuala Lumpur.. Perjalanan yang penuh dengan senyuman dan air mata..

Dan esok, bermulalah sesi rawatan ayah di Institut Radiologi dan Onkologi, Hospital Kuala Lumpur. Doakan keselamatan dan kesihatan ayah yang baik... Saya harus mengundur diri sekarang untuk menyiapkan diri bagi satu lagi ujian Allah untuk saya sekeluarga esok...

Semoga Allah membalas doa kalian dengan keberkatan kesihatan di dunia..

Sekian, Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment